مع ثورة النت كاعلاميين لا نتحدث فقط ولكن ايضا نستمع باهتمام الى افكاركم فاهلا بتعليقاتكم ...مع ثورة النت نتحول كاعلاميين من متحدثين محترفين الى مستمعين محترفين اى الى باحثين فى تعليقاتكم عن كل ما يدفع الحياه الى الأمام...كلنا نحب ان يسمع الناس آراءنا...وهذه فرصه ذهبيه ليسمع الناس آراءك

الأربعاء، ٢٨ جمادى الآخرة ١٤٢٩ هـ

حلقة نفسى اخترع الأولى 2-7-2008

حلقتا سيارات طائره الأولى والثانيه موجوده الى اليسار ...

هناك ١٨ تعليقًا:

غير معرف يقول...

حلقة ظريفة و تعليقات عامة خفيفة

مواطن مصرى نايم يقول...

حنسمع بس اكيد حتكون جميلة زى كل مرة
تحياتى

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

الف شكر على اذاعة تعليقى جزاكم الله الف خير والف شكر لكل القائمين على البرنامج والف شكرللأستاذ صلاح حجازى وتمنياتنا لكم بالصحه والسعادة

ايمان اسامه محمد عواد يقول...

شكرا على اهتمامك بمدونتى
و اتمنى تراسلنى على الفيس بوك عشان افهم اكتر عن البرنامج
على فكره جروب
mrs eman osama lovers
عاملاه تلميذه من تلامذتى عشان كده كتبت lovers
عشان هى بتحبنى هاهاهاها
مش انا اللى عاملاه و صعب اغير الاسم
لكن عندك حق كلمة
fans
اوقع
بروفايلى على الفيس بوك اهوه
http://www.facebook.com/profile.php?id=688590933
ارجو ان ترسل لى على الفيس بوك

دعوة للأمل يقول...

بجد انا البرنامج دة بحبه اوى
بالتوفيق

Unknown يقول...

مدونة جميله بجد..

ارجو تقبل مرورى
...

المبرمج المحترف

rovy يقول...

اشكركم لاذاعه تعليقى و ارسل تحياتى للاستاذ صلاح و جميع العاملين بالبرنامج
اطيب امنياتى للجميع

تقديرى و تحياتى

rovy

لقاء الاحبه

صبرني يارب يقول...

انا اعترض

ازاي تقولوا فى البرنامج صبرني يارب صاحبة مدونة صبرني يارب

انا مدونتي اسمها رغي امرأه غير مطحونه .

هههههههههههههههههههههههههههه

وبعدين بقى عايزه تعويض طب الرز باللبن فين ؟؟؟
خلوه طبقين بقى عشان التعويض

شكرا يا شباب

Unknown يقول...

عمر محمد : انا موافق على تعليق حضرتك بخصوص بوست لمدونتك عرض فيه درس او مشكلة فى الكمبيوتر بس لو سمحت تكلمنى الاول على الايميل عشان نتفق على شوية حاجات كدا.... اوك

O.SpiderHack@yahoo.com
المبرمج المحترف

انت تسال والكمبيوتر يجيب يقول...

الأخت العزيزه صبرنى يارب
معلهش دى غلطتى ...ليك طبق رز بلبن زياده
وليكى عليه المره الجايه نقول رغى امراه صاحبة مدونة صبرنى يارب هههههههه
لا بجد نصلحها المره الجايه تمنياتنا لك بالصحه والسعاده

حاجات جوايا يقول...

السلام عليكم

تقريبا يا جماعة فيه مشكلة فى سماع الحلقة مش عارفة من عندى ولا من عندكوا .. كل ما اشغل الحلقة توصل لغاية تعليق أم احمد المصرية ومش بتكمله وتقف ويخلص الشريط على كده

أعمل ايه ؟؟

لو فيه لينك فى الموقع لسماعها او لتحميلها ياريت تعرفونى

لكم خالص الشكر والتحية

سالى

انت تسال والكمبيوتر يجيب يقول...

الأخت العزيزه حاجات جوايا
انا بعد ما قريت تعليقك شكيت وسمعت تسجيل الحلقه من المدونه ووجدت انها كامله وبلا مشاكل...فى الغالب العيب عندك فى جهاز الكمبيوتر ...عموما ياريت حد من الخوه يجرب هو كمان ويقول لنا

Desert cat يقول...

العزيزة سالى
انا دخلت سمعت الحلقة من
المدونة بعد ما شوفت تعليق حضرتك شغاله كويس جدا وكاملة للأخر والصوت جودته ممتازة
ممكن يكون دى مشكلة فى النت عندك النت تقيل شوية ولا حاجه
عموما جربى مرة تانية فى وقت تحسى انه مش وقت ذروة يعنى الروتر اللى وصلتك عليه يكون فاضى شوية
ياريت بعد ما تجربى تقولى لناايه النتيجة

تمنياتنا بدوام التواصل

Unknown يقول...

الحلقة جميلة جدا وشكرا على جزء الاغنية فى نهاية الحلقة لانى فعلا بحب الاغنية دة جدا

تحياتى

Miss. Sosa يقول...

السلام عليكم ورحمة الله

اشكركم يا جماعة علي اذاعة تعليقاتي

لكن انا عندي مشكلة في الجزء التاني من حلقة شحن الموبايل مابسمعش غير مقدمة البرنامج بس فين بقية الحلقة ؟

Desert cat يقول...

العزيزة ميس ساسو
الحلقة بتشتغل كويس وكاملة للاخر انا جربتها من كذا وصلة مختلفه يعنى من اماكن بعيد عن بعضها علشان اتاكد ولاقيتها تمام ممكن يكون الروتر اللى وصلتك عليه ضعيف شوية فى الوقت ده ... استنى شوية وجربى مرة تانية
مستنية ردك تقولى لى عملتى ايه
تحياتى

Miss. Sosa يقول...

العزيزة قطة الصحراء

اسمي ميس سوسة

سوسة سوسة كف عروسة

الحمد لله الحلقة اشتغلت وسمعت الحل الصحيح وطلع نفس فكرتي لان حركة الجسد مع الرقص هتولد طاقة استاتيكية

بس انا ماليش فى الموسيقى انا بفضل غسيل المواعين واهو كله دعك

سلاااااام

Desert cat يقول...

Miss. Sosa
الحمد لله انك سمعتى الحلقة كاملة و كمان اجابتك صحيحة
ده احنا كدا لينا عندك طبقين رز بلبن
:)
تحياتى