مع ثورة النت كاعلاميين لا نتحدث فقط ولكن ايضا نستمع باهتمام الى افكاركم فاهلا بتعليقاتكم ...مع ثورة النت نتحول كاعلاميين من متحدثين محترفين الى مستمعين محترفين اى الى باحثين فى تعليقاتكم عن كل ما يدفع الحياه الى الأمام...كلنا نحب ان يسمع الناس آراءنا...وهذه فرصه ذهبيه ليسمع الناس آراءك

الثلاثاء، ٢٧ ربيع الأول ١٤٣٠ هـ

مواعيد أذاعة الحلقات والتعليقات

الأربعاء 25-3 ق يادة النساء للسيارات فى السعوديه :محمد محسن مطر-ماجى-علا سمير الشربينى الخميس26-3 امثال من النت وعبارة غاده عبد العال السبت28-3 امثال من النت2 وعبارة غاده :شيماء زايد-اشرف محمود ريكو-محمد محسن مطر-كفراوى-ماك22-طارق سليم-سلوى سمير-شريف الأحد29-3 امثال من النت3:د.عرفه-ماجى-سالى-ابن مصر-نونو-د.ليكتر-فشكول الأثنين30-3 السياره الطائره هى الحل الثلاثاء31-3 السياره الطائره هى الحل2:العراف-محمد محسن مطر-اشرف محمود

هناك ٨ تعليقات:

Unknown يقول...

شكرا
بس نفسي اعرف الحلقة بتاعة جوجل يتجسس 2 هتتذاع امتي
اهئئئئئئئ
انا و الله كنت صاحي و بسجل بس النت فصل
و انا معرفتش غير لما رجعت للكمبيوتر تاني
لأني كنت بسمعها من الراديو !
بس موضوع كلمة غادة ده واخد اكبر تعليقات ;)

انت تسال والكمبيوتر يجيب يقول...

الصديق العزيز محمد
سنعيدها بس بعد فتره ...كام يوم كده وسنعلمك بالموعد ان شاء الله فلا تقلق

Unknown يقول...

شكرا جزيلا
تحياتي

*الطالبة عفو الله *زوزو يقول...

السلام عليكم

انا صراحة مش فاهمة و عايزة افهم

ههههههههههههه

بداية غير مشرقة

المهم انا من فترة تلقيت دعوة منكم في مدونتي و جيت و لفيت عندكم و برضو مفهمتش طنشت بحكم مكنش عندي النت في البيت
بس دلوقتي كبرت دماغي عايزة افهم ايه النظام

ثم اني خارج مصر ازاي حسمعكم ؟؟؟

افيدوني افادكم الله

و جزاكم الله خيرا

و استحملوا ثقل فهمي

انت تسال والكمبيوتر يجيب يقول...

الطالبه عفو الله
اولا اهلا بك وسعداء بوجودك معنا...هذه مدونة برنامج أذاعى صباخى يومى عذا الجمعه من الأذاعه الرئيسيه لمصر,,,نطرح هنا موضوعات ليعلق عليها زوار مدونتنا مثل خضرتك...والموضوعات مع التعليقات تذاع فى حلقات البرنامج...ونعلن مساء كل ثلاثاء بعد العشره مساء موعد أذاعة الموضوعات والتعليقات
اما كيف تسمعينا فابسط طريقه هى الضغط على رابط تحت الساعه الى اليسار فى موقعنا وذلك فى الساعه التاسعه وعشر دقائق بتوقيت القاهره وليس بتوقيت البلد التى تعيشين فيها او طبعا الأحسن قبل ذلك بدقائق...ثم الأنتظار قليلا فتسمعينا...بالأضافه الى ان عندنا فى المدونه بوكس ازرق الى اليسار به ارشيف لحلقات اذايعت ....اضغطى على اى حلقه بالماوس لتسمعيها
الموقع
http://dear.to/cairo

العراف يقول...

انا عندى اقتراح بس مش عارف ممكن ينفع ولا لا بس انا هقوله وعايز اعرف الرد ليه ما نشوفش المدونات الموجوده واللى فيها شغل حلو قوى بس للاسف مش لناس مشهوره ونحاول نناقشها

انت تسال والكمبيوتر يجيب يقول...

الصديق العزيز العراف
هذا بالضبط ما نحاول عمله من فتره طويله...المشكله هى معرفة هذه المدونات وسط الكم الهائل منها...ونحن نرحب بمن يدلنا...وعملنا اكثر من حلقه عن مدونات متميزه بالفعل
تحياتنا لك وشكرا على اهتمامك ومعلهش للتاخير فى الرد المشغوليات كثيرهوكذلك ضغط العمل اليومى ولكننا نهتم بكل رساله

بديع يقول...

أنا عندى إقتراح
ممكن تعملوا موقع بشكل أحسن من المدونه على الاقل بدون اعلانات و تقديوا تعدلوا فيه براحتكم و انا مستعد و هاشارك بالمساحة من شركة الإستضافه بتاعتى وعليكوا انت الدومين او اجيبلكوا دومين بالشكل ده
domain.co.cc
طبعا بالاسم اللى تختاروه انتم
و شكرا