مع ثورة النت كاعلاميين لا نتحدث فقط ولكن ايضا نستمع باهتمام الى افكاركم فاهلا بتعليقاتكم ...مع ثورة النت نتحول كاعلاميين من متحدثين محترفين الى مستمعين محترفين اى الى باحثين فى تعليقاتكم عن كل ما يدفع الحياه الى الأمام...كلنا نحب ان يسمع الناس آراءنا...وهذه فرصه ذهبيه ليسمع الناس آراءك

الثلاثاء، ١٤ شوال ١٤٢٩ هـ

مواعيد أذاعة تعليقاتكم التى اسعدتنا

الخميس16-10 التحكم فى السياره بالكمبيوتر:محمد الكومى الأزهرى آلاء فاروق وتحذير من لمياء مختار عن فيروس كمبيوتر
السبت18-10 اثر المجلات الألكترونيه مثل على صوتك واليوم السابع ووسط البلد على المجلات الورقيه حلقه1 بنوته الى الأبد رنا عاشور لبنى غانم على اسم مصر حنان الشريف غير معروف سعاد بيومى محمد الأحد19-10 المجلات الألكترونيه حلقه 2 احمد على شيماء زايد الورده البيضا بسمه عبد الباسط بدراوى لميا مختار مجنونه بس على قدى سحر غريب وشكر خاص لجيهان على وبنت النيل لورود تعليقاهما بعد اعداد وطبع الحلقات وسوف يذاع التعليقان الأسبوع التالى مع مايرد من تعليقات اخرى فى نفس التدوينه الأثنين20- 10 انا وزوجتى والنت من مدونة ابو احمد وتعليقات سمراء ياسر من اجل عينيك شكرا لكم والى اللقاء فى مناقشات اخرى

هناك ٤ تعليقات:

Nohaz يقول...

علي فكرة انا بحب الشرق الاوسط جدا
بالذات في رمضان
شكرا ان انتم بتتواصلوا معانا

مفيش حلقة عن مين سمع الشرق الاوسط في رمضان؟ واكتر البرامج الي شايفها ناجحة والمسلسلات
احلي برنامج الشيف شيربيني والمول بالذات حلقة علاء الاسواني وعمرو الليثي
ومسلسل مجنون ليلي

غير معرف يقول...

اهلا يانهى
واكيد زملاؤنا فى الشرق الأوسط حيسعدوا بكلامك ...وعلى كده اكيد اصبحت ماهره فى اعداد الطعام بمتابعتك للشيف شيربينى ...المهم احنا سعداء فعلا بوجودك معانا
ولو حبيتى نقول اسمك الحقيقى بالكامل ممكن طبعا

غير معرف يقول...

عمو لو سمحت انا عايزه اعرف اللى فاتنى عشان انا كنت بعيده عن البيت فتره فلا كنت باسمع الراديو ولا كمان كنت باقعد على البيت فاعمل ايه

غير معرف يقول...

عزيزتنا بنوته الى الأبد
الحقيقه فاتك كتير
اولا كانوا بيفرقوا هنا فى المدونه اطباق رز بلبن بالأرفه والمكسرات
ثانياكل البنات اتجوزوامن احسن شبان واتوزعت عليهم شقق تشرح
ثالثاكل من يبحث عن وظيفه وجد العمل المناسب المجزى ماديا
رابعاتغيرت اخلاق الناس وساد بينهم الجب والأحترام ولا تسمع الا كلمة من فضلك وشكرا
انتهت تماما مشاكل الزحام والمرور
النمره اللى بعد كده
كل السعار رخصت بنسبة 100 فى 100 والمرتبات زادت 300 فى 100
والناس بقت بتحب العلم والمدارس والجامعات تقدمت جداووصل وفد من اليابان للأطلاع على ما حققناه لتقليده
ارتفع مستوى الفن بكل اشكاله
وكل مطالب الشعب تحققت
شفتى بقى فاتك اد ايه؟